Якщо Ви хочете повернути товар, який несправний або поміняти його на інший – це можливо протягом 14 днів, за умови:
- товар не був в експлуатації;
- самостійно Вами не відкривався;
- має товарний вигляд;
- збережено упаковку.
Понесені Вами поштові витрати будуть компенсовані Вам у вигляді знижки на наступну покупку.
Для підтримання гарантії необхідно вислати:
- товар у повній комплектації;
- ксерокопію паспорта (1 стор.);
- копію або оригінал чека, що підтверджує покупку;
- оригінал гарантійного талона;
- заяву в довільній формі, в ній необхідно описати виявлені дефекти в товарі, або в чому виражається несправність, а також вказати Ваш контактний номер телефону.
Важливо знати: Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” – у разі виходу з ладу придбаного товару, передбачається гарантійне обслуговування такого товару. Це означає, що непрацюючий товар необхідно віднести в Сервісний центр або вислати нам назад. Заміна товару на новий або повернення грошових коштів можливе у разі виявлення авторизованим сервісним центром виробника несправності, яка є несправною:
- взагалі не може бути усунена;
- ремонт займе більше 14-ти днів;
- робить товар істотно іншим, ніж передбачено договором.
Якщо у Вас виникли будь-які запитання, заповніть заявку на безкоштовний зворотний дзвінок, і наш менеджер зателефонує Вам протягом декількох хвилин.
Є питання? Напишіть нам у цій формі:
Або замовте зворотний дзвінок і наш менеджер сам з Вами зв’яжеться: