Якщо Ви хочете повернути товар, який несправний або поміняти його на інший – це можливо протягом 14 днів, за умови:

  • товар не був в експлуатації;
  • самостійно Вами не відкривався;
  • має товарний вигляд;
  • збережено упаковку.

Понесені Вами поштові витрати будуть компенсовані Вам у вигляді знижки на наступну покупку.

Для підтримання гарантії необхідно вислати:

  • товар у повній комплектації;
  • ксерокопію паспорта (1 стор.);
  • копію або оригінал чека, що підтверджує покупку;
  • оригінал гарантійного талона;
  • заяву в довільній формі, в ній необхідно описати виявлені дефекти в товарі, або в чому виражається несправність, а також вказати Ваш контактний номер телефону.

Важливо знати: Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” – у разі виходу з ладу придбаного товару, передбачається гарантійне обслуговування такого товару. Це означає, що непрацюючий товар необхідно віднести в Сервісний центр або вислати нам назад. Заміна товару на новий або повернення грошових коштів можливе у разі виявлення авторизованим сервісним центром виробника несправності, яка є несправною:

  • взагалі не може бути усунена;
  • ремонт займе більше 14-ти днів;
  • робить товар істотно іншим, ніж передбачено договором.

Якщо у Вас виникли будь-які запитання, заповніть заявку на безкоштовний зворотний дзвінок, і наш менеджер зателефонує Вам протягом декількох хвилин.

Є питання? Напишіть нам у цій формі:

    Або замовте зворотний дзвінок і наш менеджер сам з Вами зв’яжеться: